خوش آمدید به وبلاگ اس ام اس روز

سلام خدمت شما عزیزان

خوش آمدید به اس ام اس روز ما هر روز جدید ترین و بهترین اس ام اس ها را برای شما بر روی این وبگاه قرار خواهیم داد هدف اصلی معرفی سرویس ارسال پیامک روزانه برای شما است.

این خدمات ایده ای نوپا و تازه در ایران است به این صورت که شما انتخاب میکنید چه اس ام اس هایی با چه موضوعی میخواهید سپس با پرداخت مبلغ کمی میتوانید پیامک های دلخواه خود را هر روز در ساعت دلخواه خود دریافت کنید که این امر موجب راحتی شما و صرفه جویی در وقت خود برای پیدا کردن بهترین پیامک ها در هر زمینه ای میباشد.

به دنبال اس ام اس عاشقانه،فلسفی،طنز و سرکاری و.. هستید !؟؟

پیشنهاد میکنیم یکی از بسته های پیامک روزانه عاشقانه - فلسفی - طنز و ... رو انتخاب کنید تا هر روز جدیدترین و زیبا ترین ها را در این زمینه ها دریافت کنید و همیشه زیباترین جملات عاشقانه را برای کسی که دوسش دارید بفرستید،جملات فلسفی و زیبا رو برای دوستان خود بفرستید و اونها رو تحت تاثیر قرار بدین یا با جملات طنز و خنده دار دوستانت رو بخندون.

دوستدار فوتبال و حواشی اون هستید !!؟؟

ما برای شما هم یک پیشنهاد داریم شما میتوانید از بسته دریافت اخبار ورزشی استفاده کنید تا هر روز جدیدترین اخبار و حواشی دنیای فوتبال را در دستان و همراه خود داشته باشید.

دنبال کننده اخبار تکنولوژی و دنیای فناوری هستید ؟؟

اگه همیشه به اینترنت دسترسی نداری،اگه وقت کافی برای گشتن به دنبال جدید ترین اخبار دنیای فناوری و تکنولوژی رو نداری ما یه پیشنهاد براتون داریم اونم استفاده از بسته دریافت اخبار روزانه تکنولوژی هست،با این بسته هر روز شما جدید ترین اخبار روز دنیای تکنولوژی رو دریافت خواهید کرد و همیشه بروز هستید.

اخبار سیاسی رو دنبال میکنی ؟؟

برای سیاست دوست ها و دنبال کننده های اخبار دنیای سیاست هم خدماتی در نظر گرفته ایم،با انتخاب بسته اخبار سیاسی شما هر روز مهمترین و تازه ترین اخبار دنیای سیاست رو روی تلفن همراه خود دارید و همیشه در جریان اتفاقات و رویداد های مهم دنیا خواهی بود.

کرد،لر یا ترک زبان هستی؟

برای شما عزیزان کرد،لر،ترک هم یک بسته مخصوص داریم.دریافت پیامک های مختلف عاشقانه و زیبا به زبان خود را تجربه کنید،با انتخاب این بسته شما هر روز پیامک هایی به زبان شیرین خود دریافت خواهید کرد.

بسته ها و پیشنهاد های دیگری در راه است!!

 

برای دریافت این خدمات کافی است به سایت اس ام اس روز

www.smsruz.com

مراجعه کنید و از بسته های موجود یکی را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه سرویس مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

 


انتخاب کن! پرداخت کن! دریافت کن!

تنها سه مرحله ساده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: